Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Shit happens

Ha menni kell, akkor menni kell.

Friss topikok

  • Foch marsall: Ahol van bevétel, ott előbb-utóbb lesz kiadás is. Ez is a projekt szerves része. (2013.11.14. 14:44) Bölcselet
  • Foch marsall: Ezt hívják tükör-tojásnak? (2013.08.08. 11:22) Kis kíváncsi
  • Foch marsall: Most mondhatnám (írhatnám) mesterkélt pökhendiséggel, furtonfurt kekecként, hogy tojok az egészre,... (2013.06.26. 10:37) Fészekrakó
  • Foch marsall: „ne csapjon vissza a faromra a víz...” mármint a farvíz, amely ez esetben szarvíz, de mivel nincs,... (2013.06.25. 13:50) Szar helyzetben
  • Foch marsall: És ha a konyhából hozott ásványvizes palackok is üresek? (2013.06.20. 16:51) Huncutságok az illemhelyen #4 - Az igazi huncutság

HTML

2013.06.04. 16:03 Qlagép

Huncutságok az illemhelyen #3 - Inkognítóban maradni

Szarni menni szégyen. Vagy legalábbis kellemetlen, ha kiderül. Amikor útban a klozet felé megkérdezik a munkatársak utazásom célját, s rávágom, hogy kakálni tartok, rögtön megkapom, hogy túl sok volt ez az információ. A munkahelyen ezért a legtöbben igyekeznek titokban csinálni. Én sem vagyok kivétel.

Néhány perce történt a legfrissebb kaland. A férfi vécénk úgy van kialakítva, hogy a magunkra zárható ajtó alja szabadon engedi láttatni az ígéret földjére belépőnek az éppen székelő delikvens cipőjét. Mivel évek óta együtt dolgozunk és nem is vagyunk olyan sokan, nagyjából be lehet lőni a cipő látványából, hogy épp melyik dolgozó küszködik a világra hozatallal.

Esetemben túl voltam a legnehezebb pályaszakaszon, s már nyúltam a papírért, amikor hallottam az ajtó nyitásának zaját és a titokzatos idegen lépteit a piszoár felé. A megkezdett műveletet azonnal megszakítottam (nem akartam, hogy hallja a törlésemet) és egy helyben állva csendben vártam, amíg munkatársam végez a saját dolgával (ő nem láthatta, hogy állok az ajtó mögött, hisz csak a cipőm kandikált kifelé).

Nekem hosszú perceknek tűnő kínos csend után alig vártam, hogy végezzen és én is befejezhessem nyugodtan a küldetésemet. Felmerül a kérdés: miért nem töröltem, amíg a pisilő úr barátnője/felesége/szeretője legjobb barátjával fogott kezet? Nos, azért, mert ha kijövök a kabinból, azonnal felfedem a kilétem és hogy mit csináltam néhány másodperccel ezelőtt, ami aligha tesz jót a renomémnak.

Szerintetek túlspilázom? Ti hogy vagytok ezzel?

9 komment

Címkék: wc munkahely inkognító huncutságok


A bejegyzés trackback címe:

https://wc00.blog.hu/api/trackback/id/tr105343830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Qlagép · http://wc00.blog.hu 2013.06.04. 16:19:52

@Sz'Artagnan: Mert már a kezemben volt a papír és ültem leget egész nap!

Foch marsall 2013.06.04. 16:25:40

Nyomós érveid meggyőzőek. Nyögvenyelősen telhettek el az örökkévalóságnak tűnő percek. Nem spilázod túl. Csak tojjál mán az egészre!

Qlagép · http://wc00.blog.hu 2013.06.04. 16:29:49

@Foch marsall: Köszönöm, az Ön szavainak hitelt adok!

Foch marsall 2013.06.04. 16:37:05

@Qlagép:
Egyébiránt hiánypótló mű gyanánt össze lehetne állítani egy Qla-kódexet is. Bizonyos szavaknak ugyanis áthallása van ebben a közegben. Pl.:

lelécelés: a pedáns nyomeltakarításnál a karima felemelése, hogy a kefe ne hagyjon nyomot a lécen gyanús cseppek formájában.

lost_user 2013.06.04. 18:12:49

www(pont)gyakorikerdesek(pont)hu - Felmerül a kérdés: miért nem töröltem, amíg a pisilő úr barátnője/felesége/szeretője legjobb barátjával fogott kezet? Nos, azért, mert ha kijövök a kabinból, azonnal felfedem a kilétem és hogy mit csináltam néhány másodperccel ezelőtt, ami aligha tesz jót a renomémnak.

Szerintetek túlspilázom? Ti hogy vagytok ezzel?

lost_user 2013.06.04. 18:14:38

btw. amikor felálltál, nem kenődött szét? lehet, hogy kifizetődőbb félig álló és félig ülő pozícióban lemerevedni a szóban forgó időre...

Qlagép · http://wc00.blog.hu 2013.06.05. 09:36:14

@lost_user: Nem. Amúgy mindig állva szoktam.Tegnap megtudtam, hogy az emberek 70%-a ülve töröl. Nekem fura volt, mert gyerekkorom óta állva fejezem be a küldetést.
süti beállítások módosítása